Sokolčí, Žumberk, Nové Hrady

 Ahoj, dnes se podíváme na další navštívená místa na jihu Čech. První díl výletu ZDE

Začneme zříceninou hradu Sokolčí, která patří spolu s hradem Pořešín (viz minulý příspěvek), hradem Velešín, tvrzí Tichou a hradem Louzkem do komplexu Hrady na Malši. Zajímavý popis: ,,Naše hrady jsou na řece Malši navlečeny jako korálky na niti." Kromě Velešína a Tiché jsem navštívila všechny zmíněné hrady. Na Sokolčí zbylo více pozůstatků než např. na Maškovci, také je odtud hezký výhled na řeku. Více fotek TADY.





Dalším navštíveným místem byla hezká tvrz Žumberk, okolo které byly rozestavěné dřevěné sochy. Více fotek TADY.











Posledním místem v ČR byl hrad Nové Hrady, stejný název je i u Pardubic, akorát tam mají zámek :). Bohužel pouze pár fotek, protože se dovnitř vzhledem k zimnímu období nedalo dostat. Více fotek ZDE.





Navštívili jste zmíněná místa? Příště se podíváme na hrady a zámky do Rakouska. Díky za přečtení, mějte se hezky :)!

Komentáře

  1. Pěkný výlet i fotky. :) Zmiňovaná místa znám a nedávno jsem je také navštívila.

    OdpovědětVymazat
  2. V první řadě doufám, že silný vítr u vás nenadělal žádné škody. Já už měl dnes málem po všech výletech. Silný poryv nadzvedl plechový přístřešek nad autem a následný pád části střechy málem vůz poškodil. :-( Bylo jediné štěstí, že na vozíku zaparkovaném za autem byl naložen rám lisu na ovoce, který přečníval o něco víc než střecha auta, a náraz zastavil... Další moc zajímavá místa zde máš. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za starost, foukalo tu opravdu hodně. V okolních vesnicích nesvítila světla, tak je jel taťka spravovat, ale naštěstí se nic horšího nestalo. Ty jo, to jsi měl velké štěstí, ještě že tak!

      Vymazat
    2. V takové slotě opravovat, to je dost nebezpečné, hlavně že taky všechno dobře dopadlo.
      Mimochodem ten tenis s Portugalcem, to byla pořádný bitva!

      Vymazat
  3. Pěkný výlet a moc hezké fotky, místa neznám :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) také jsem o většině z nich dříve nevěděla

      Vymazat
  4. Šumavsko a obecně Jižní Čechy nemám skoro vůbec prozkoumané, musím to někdy napravit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvu mohu nej doporučit. Co se týká blogového prostředí není vaše doména úplně vhodná pro tutu komunikaci, ale jako základní web stačí a dobrá zkušenost je i s tím, že technická podpora komunikuje i s free uživateli a pořád to tam vylepšují.

      Vymazat
    2. To musíš :) já zas nemám prozkoumané vaše Beskydy :)
      O čem to mluvíš, Done?

      Vymazat
    3. O tom, že návštěvu jižních Čech mohu jen doporučit a že webnode na kterém má David rozdělaný ten projekt je pro klasické blogování jak ho známe z blogu cz trochu nepohodlné.

      Vymazat
    4. Donjon: děkuji za cenné RADY, vím o tom. :) Však taky mám několik možností, co s tím webem budu dělat. :)

      Vymazat
    5. Aha, Done, chápu :) jsem zvědavá, jestli se David k psaní článků zase dokope :D doufám, že jo! Aneb Rada děkuje za radu :DD

      Vymazat
  5. koukám, že sis zase hrála s efektem a vypadá to vážně dobře :) moc podařené fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Jo jo, celý výlet jsem si s efektem hrála :)

      Vymazat
  6. Nejaký ten výlet, to by som presne teraz potrebovala :D Mimochodom tie fotky sú fakt super<3

    OdpovědětVymazat
  7. Já byla akorát na zámku Nové Hrady, to je zase kousek od nás :D A rozhodně pro návštěvu moc doporučuju :) Už aby bylo dlouho světlo na výlety viď?

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tam jsem byla taky, je to tam nádherné <3 divila jsem se, že jsou dva objekty se stejným názvem :D přesně tak! Tma to dost limituje :/

      Vymazat
  8. Krásné toulání i obrázky :). Na těch místech jsem nikdy nebyla, proto ti děkuji za virtuální výlet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a nemáš vůbec zač, Jani :)* příště tě vezmu do Rakouska ;) (článek vyjde zítra ráno:))

      Vymazat
  9. Místa neznám, ale zejména zřícenina se mi líbí, to my rádi :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky