Tiramisu

Ahoj, dnes se podíváme na Tiramisu :).

 Těsto:

  • 200 g polohrubé mouky
  • 200 g cukr moučka
  • 4 vejce
  • 10 lžic oleje
  • 10 lžic horké vody
  • 1 kypřicí prášek


Předehřátá trouba, 180°C cca 20 min.


Krém:

  • 3 vanilkové pudinky (750 ml mléka, 200 g cukru)
  • 3 zakysané smetany
  • cca 1 balení piškotů
  • 1 hrnek instantní kávy (4 lžičky kávy, bez mléka), do toho lžíci rumu


Uvaříme pudinky, necháme vychladnout a poté postupně vmícháme zakysané smetany. Na upečený piškot natřeme polovinu krému a poklademe piškoty namočené v kávě s rumem. Naneseme druhou půlku krému a moučník necháme ztuhnout. Posypeme Grankem nebo dozdobíme šlehačkou. 


Dobrou chuť :)!


V posledním receptovém článku budeme péct Míša řezy


Polité piškoty

Puding + zakysaná smetana

Na konec posypat Grankem

Můžeme servírovat :)

Komentáře

  1. Hmm, tak to vypadá dobře! Já jsem zatím dělala jen tiramisu do skleniček, na plech jsem to ještě nezkoušela. A Míša řezy miluju, tak to se těším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být určitě také moc dobré :) snad se ti recept bude líbit :)

      Vymazat
  2. Ta fotka se servírováním je opravdu k nakousnutí. ;-) Já budu dělat to Eskymo, ale s menší úpravou. Použiju pouze bílky ze kterých ušlehám sníh. A žloutky půjdou do těsta od paní Jitky na frgál kvůli lepší barvě.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky dělám na plech, ale bez těsta, jenom samé podlouhlé piškoty :).

    OdpovědětVymazat
  4. nepoužívám rum a místo klasických piškotů používám cukrářské :) ale recept je jinak skoro stejný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Různé verze tiramisu mám moc ráda :). Líbí se mi tvůj recept :).

    OdpovědětVymazat
  6. Já nemám moc ráda dobroty s příchutě kafe (jím pouze kofilu! :D), tiramisu dělám pouze jahodové :-) Ale jsi šikulka, vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také kafe nemám ráda. Vůbec ho nepiju, ale kofila a Tiramisu mi nevadí, to je tak jediné :D Jahodové musí být skvělé <3!

      Vymazat
  7. Já dělám podobné řezy Nebeská Máňa, do krému se ještě přidá trochu Nescafé nebo instantního cappuccina a na krém ještě vrstva šlehačky a posypat grankem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle recept je z katalogu a nějak podobně se to jmenovalo :) také dávám instantní kávu a nahoru posypu Grankem :)

      Vymazat
  8. Takovéhle tiramisu s korpusem jsem ještě neviděla. Rozhodně zajímavá obměna :) mě nejvíc chutná tiramisu z biedronky :D ale i to v Římě z Two sizes bylo boží!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě neměla :) určitě musí být moc dobré :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky