Trio řezy

 Ahoj, v dnešním článku Vám představím Trio řezy. Tato buchta se špatně krájí, je spíše na lžičku, ale je výborná. :) 

Pudink:

  • 1 litr mléka
  • 2 balíčky kakaového pudinku
  • 3 lžíce cukru

Pudink necháme vychladnout, mezitím si připravíme těsto:


Těsto:

  • 4 bílky - sníh
  • 4 žloutky
  • 20 dkg cukru
  • 1 dcl oleje
  • 1 dcl vlažné vody
  • 20 dkg hladké mouky (může být i polohrubá)
  • 1 prášek do pečiva

V jedné míse ušleháme sníh, v druhé smícháme ostatní ingredience. Poté přidáme sníh (nemixujeme mixérem, pouze ručně, aby nám sníh "nespadnul"). Těsto dáme na vymazaný a vysypaný plech. Pudink naneseme na těsto (pudink naberu polévkovou lžící a prstem nanesu na těsto. Pudinku je opravdu hodně, takže skoro úplně všude. Nemusíte se bát, že to nevypadá esteticky pěkně, navrchu bude poleva, takže to nebude vidět :)). Dáme péct do vyhřáté trouby 180°C cca 20 min.


Poleva: 

  • 2 zakysané smetany
  • osladit vanilkovým cukrem dle chuti

Rozetřeme hned na horkou buchtu. Povrch posypeme Grankem nebo skořicí. 


Dobrou chuť! :)


V předposledním receptu se podíváme na Tiramisu.



Komentáře

  1. Těsta se sněhem mám rád, někdy není potřeba ani přidávat prášek. Včera jsem pekl poprvé chleba ve sporáku na dřevo. Nepovedl se. Jsem rád, že se aspon někomu pečení daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krásně nadýchané :) jej, to mě mrzí. Ve sporáku na dřevo to musí být hodně těžké.

      Vymazat
    2. Nejlehčí to bylo v mé staré malé hliněné peci, kterou teda už odvál čas. To bylo lepší než doma v troubě a ani profesionální pekárna od které jsem bral kvásek k tomu neměla výhrady. Pečením chleba však živ nebudu, tak to hodím za hlavu. Stačí že umím udělat těsto na torttilu a plechovou pizzu, víc nepotřebuju. Až budu mít náladu zkusím v tom sporáku upéct to Eskymo, ale bez kokosového pudinku.

      Vymazat
  2. U nás čokoládový pudink moc nefrčí, takže asi nic, ale musím pochválit minulé Eskymo řezy, upekla jsem je a už jsou pryč! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vypadá moc dobře a trochu mi připomíná krupici :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, velmi podobnou buchtu dělám a máme ji doma moc rádi! Teď máme v lednici akorát upečené domácí bebe sušenky na snídaně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, mňam, chutnají určitě skvěle :) jak je děláš? Z Bebe děláme střechu :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jak jsem psala, bohužel se špatně krájí a nabírá, takže lépe jíst lžičkou, ale je výborná :)

      Vymazat
  6. O tomto receptu jsem už slyšela, ale ještě ho nezkoušela :). Díky za připomenutí a moc se ti řezy povedly :-*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky