Dneska nebudu dělat na 100% stáj pro BH + sedlovnu !

Čau, ano, jak už nadpis napovídá, dneska na 100% nebudu dělat stáj pro BH + sedlovnu ! Nevíte proč?! Tak já vám to vysvětlím ! Asi před pěti minutami umřela moje a Hanči křečice Kikinka Plačící. Je to strašné, vůbec se mi o tom nechce psát... Ale byla moc hodná, strašně moc jsem ji milovala :**. NE! Jsem strašně moc smutná :((((... Brečím... Nevím co mám dělat. Máme ještě jednoho křečka Kikínka. Ten ji očichává... Achjo... Je to opravdu strašné! Asi už od roku 2008 máme stále nějaké křečky, jednou jsme jich měli najednou asi 18. Jo, máme teď stále ještě jednoho křečka, ale to je kluk, tamto byla holka, mohli mít děti, jenomže se to nepovedlo... Kikin byl její syn, oni to neřeší s kým mají malí křečky. Takže žádná další generace... Prostě je to strašný! V roce 2008 jsme dostaly já a Hanča k narozeninám křečka, pak jsme koupili dalšího, měli malí křečky. A tak se furt rozrůstali naši křečci, ale už jsme žádného křečka nebo křečici nekupovali v obchodě. Rodili se doma. A když tak teď na to myslím, úplně před sebou vidím, jak Kikinka si hrála s Kikinem, jak blbli, miláčci naši. Nemůžu...

Komentáře

Oblíbené příspěvky