Hubert na Ranči U Breyerů a novinky!

Ahojky, dneska je krásný podzimní den, svítí sluníčko a tak jsem se rozhodla, že půjdu ven nafotit Hubertovu jízdu ;). Fotky ZDE + tam ještě jsou fotky z dnešního rána. Už je mi lépe a tak jsem dneska ráno šla ven fotit ;). Bylo to super :). Za chvilku přijedou sestřenice, tak se těším :). Je tady krásný počasí, svítí sluníčko, když jsem fotila , tak sluníčko zalezlo -.- . No jo no :/ :D. Dneska mi přišla statistika! Nejlepší ze všech :). Díky moc :*! Jste suprový! Moc mě to potěšilo :')! Díky moc :*! Dneska jsem se trošku učila a hrála jsem na klavír :). Už vím, co budeme já a Haník vyrábět na Halloween :). Zítra budu fotit a vyrábět. To zas dopadne -.- :D. Ale snad dobré ;). Jak se máte? Já se mám dobře. Už je mi konečně dobře, takže dobré :). Jsem přihlášená do fotosoutěže u Kami.B.B a u D&B , jsou to super fotosoutěže :). Já už asi půjdu, mějte se fajn a doufám, že vás tenhle článek aspoň trošku bavil.

Statistiky :

Navstevnost za minuly tyden (21.10. 2013 - 27.10. 2013) je:
Pondeli: 16
Utery: 20
Streda: 31
Ctvrtek: 24
Patek: 16
Sobota: 27
Nedele: 25

Celkem: 159

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky