Vyjížďka, Velká Pardubická, překážky...

Ahoj, takže, jak už nadpis napovídá, dnes bude tento článek hodně pestrý.

Takže : Vyjížďka :)!

Dneska jsem byla já, Hanča a David na koních, jeli jsme na krásnou ranní a dopolední vyjížďku :-), počasí nám přálo, takže super. Samozřejmě to by nebyl Forest, kdyby se nevzpínal :/ :D, ale udržela jsem se. Skákali jsme i příkop :-). Bylo to velmi dobré :)!

Tak : Velká Pardubická !

No, teda :O. Měla jsem slzy na krajíčku, Taxis v pohodě, ale Irská lavice :(, těch koní spadlo, u mnoha překážek nějací koně spadli. Spadli např. : Váňá ml. :(, Bartoš :( ( Trezor ) a Váňa st. :( ( Tiumen ) při poslední překážce :(, se jim tam připletl kůň bez jezdce :(. A vyhrála ORPHEE DES BLINS ! Jako před rokem -> star , cíl , to udržela i tento rok :)! Takže gratuluju ! Josef Váňa st. došel do cíle pěšky, ale hlavně, že se mu nic vážného nestalo. Do mikrofonu pak říkal , že je to jeho poslední start :O a Tiumenův předposlední start :O. To jsem tedy nevěděla, co si mám z toho pobrat :O ! Na startu bylo 20 koní ! Do cíle dojelo 6 koní :O ! Opravdu, nemám slov :(.. Na stupních vítězů byli všichni jezdci, kteří dojeli tento rok na Velké Pardubické do cíle !

Tak : Překážky !

Včera jsem vyrobila překážky, no teda děs :/. Fotky http://lenik3.rajce.idnes.cz/

Tak : Pohřeb !

Včera byl pohřeb Kikínky :( Plačící , udělali jsme jí rakvičku a zakopali na zahradu. Bude se mi po Kikínce stýskat :( Plačící.

Já se mám dobře, až na Kikínku :(, ale zejtra ve škole píšeme tři písemky :/. Achjo :/...

Dívali jste se na Velkou Pardubickou?!

Jdu vás oběhnout.

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky