Novinky :-)!

Ahoj :-), dneska jsme byli se školou na Dny zdraví :-), bylo to dobrý :D, já a Hanča jsme se učily resiscitovat ( snad to mám dobře napsaný :D ) , takže dobrý :), na těch pannách umělých nebo jak se to říká :D a na umělém dítěti, ty co nám to ukazovali nám ( mě a Hanče ) říkali, že bychom mohly zachránit nějakému člověku život, že jsme šikovný :-) , ale kdybych se dostala do takový situace, tak bych určitě panikařila :/, ale vím postup jak se resiscituje :-). Mohli jsme si tám vzít nějaký letáky atd... a já jsem si odnesla 2 katalogy od Avon :DDDDD, jooooo, hodně o zdraví :DDDD. BH a SCH a Kylie se mají dobře :-). Zítra ve škole píšeme dvě písemky :/. Zítra nebo v sobotu udělám stáj pro BH + sedlovnu :) takže snad to bude docela dobré :). Snad se vám fotopříběh líbil :-). Zítra asi vyfotím BH a SCH venku, takže se můžete na co těšit ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky