Včerejšek aneb až moc zážitků na jeden den + diplomy

Ahojky, tady jsou diplomy, omlouvám se, že až tak pozdě, ale dřív jsem to nestihla. To si přečtěte více dole, proč jsem to nestihla.
Diplomy:



Všem gratuluju a děkuju, že se zúčastnili!



Včera jsem byla já, Hanča a David na koních. Ujeli jsme asi 30 km. Na cestě tam bylo všechno v pohodě :), jela jsem na Forestovi :). Na cestě zpátky už to bylo o hodně horší :(. Na poli jsme klusali, přede mnou jela Lady s Hančou, Ladyna si usmyslela, že nacválá, nacválala ( je hodně velká Lady ) a vykopla strašně nahoru a daleko, ehm, takže já jsem málem letěla ze sedla, její kopyto mě trefilo pod levý oko. Chvilku jsem byla v bezvědomí, asi 2 sekundy, pak na mě začali křičet, jestli jsem v pohodě, abych zastavila ( protože se mi Forest rozběhl a já jsem neměla moc sílu, aby jsem Foresta zastavila ) a křičeli na Foresta, aby zastavil. Ok, zastavil, hned jsem seskočila, šla si sednou na pole, měla jsem šok, pak jsem po poli chodila, poté jsem si vzala Foresta a šla vedle něj, nevěděla jsem jestli chodím nebo lítám. Nasedla jsem na Foresta a David mě asi tři kilometry vedl. Mžitky jsem nějaké měla, ale ne moc. David se mě ptal na otázky, abych mu odpověděla jestli vnímám, jo , vnímala jsem , ale byla jsem jako ve snu.. Asi po třech kilometrech už jsem jela sama, David se mě ptal, jestli nemá někoho zavolat, aby mě odvezl, já jsem řekla že ne, že je všechno v pohodě. Tak, když už jsme byli skoro u stáje mě začalo bolet strašně moc břicho. Ve stáji jsem si sedla, položila jsem si hlavu a zkusila jsem pít a jíst. Jídlo jsem prvně myslela, že půjde zase zpátky, ale naštěstí ne, tak jsem snědla celý rohlík a vypila skoro půlku flašky. Pak jsme jeli domů. Já jsem v autě usnula. Doma jsem hned šla do postele a usnula jsem. Dneska jsem se vzbudila o půl osmý. Koukla jsem se do zrcadla, zatím žádnýho monokla nemám, jenom trošku obtisk. Už je mi lépe. Snad všechno bude v pohodě.

Komentáře

Oblíbené příspěvky