Sbírání jablek :)!

Ahoj :), dneska jsem já, Hanča ( moje sestra ) , David a Davidova maminka trhali jabka :). Bylo to super :). Jablek je několik bedýnek :). Potom jsme se svezly ( já a Hanča ) na Forestovi :3*. Bylo to super :).
Jó včerejšek :D, prostě si Forest potřeboval zablbnout :D.
Dneska odpoledne jedu já , Hanča a můj taťka ke známým . Už se moooooc těším protože mají psa . Jak se máte vy? Zejtra škola ://///, no jo no :D :/. Já se mám suprově :)!
Pár fotek z dneška :


















1. fotka - já a Forest :)
2.fotka - Hanča a Lady :)
3.fotka - já a Forest :)
4.fotka - já a kočička :)
5. fotka - já a Forest :)
6. fotka - já a Kikin :)
7. fotka - já , Hanča a Forest :)
8. fotka - já a Forest :)
9. fotka - já a Kikin :)
10. fotka - Kikin :)
11. fotka - já, Hanča a Forest a Ántý :)
12. fotka - já a Forest :)
13 . fotka - já a Forest :)
14. fotka - koníci :)
15. fotka - já a Kikin :)
16. fotka - :)
17. fotka - Zrzek :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky