Náš ranč už je skoro připraven na Halloween :)!

Ahoj :-) , náš ranč už je skoro připraven na Halloween :), ještě pár detailů a je to ;)! Fotky ZDE ! už od rána jsem vyráběla :D. No, jo, ta moje vyráběcí nálada :)! Ale jsem docela ráda, že jsem toho tolik stihla :). Zítra učení -.- , fakt super -.- :/. Zítra určitě taky budu vyrábět :)! Zítra sem napíšu článek o hodnocení moodelů a ve čtvrtek už tady bude slibovaný HALLOWEEN :)!!! Takže se máte na co těšit ;)! Co jsem dneska udělala :D : hallowenskou deku pro Annie, výzdobu na stáje, vyřezávanou cuketu . Zase jsem chtěla něco napsat, ale zapomněla jsem to -.- , to jsem celá já :D. Máte ředitelké volno? My ne :/. Ve čtvrtek a v pátek píšem celkem 5 písemek :/, opravdu "super". Achjo :/. Jestli to chcete písemně, tak tady to máte :D -> Čtvrtek : Český jazyk, Němčina . Pátek : Český jazyk, Fyzika, Angličtina . Pátek nejvíc xD. Dneska jsem se učila, tak snad to nedopadne špatně. BH a SCH a Kylie se mají dobře, užívají si teploučko stájí :). Venku je bohužel škaredě :/. Takže jsem fotila výrobky doma. Do pátku je zápis SR . Takže shrnutí dnešního dne :D : Ráno až dopoledne : výrábění poledne až odpoledne : Koupit akrylovky a temperu , oběd, odpoledne vyrábění ( cuketa :D ) . Kupodivu jsem se asi neřízla :D . Já taková "šikula" , že si vždycky musím něco udělat -.- :D . Vánoce už se blíží a začnu pomalu vyrábět dárečky :). Ještě tady je seznam pro koho : Jeife, Aša, Liška, Hanicka.konicek, Grace, Kessy, Haník, že bych si udělala dáreček xD. Ok, tak když se mi něco nepovede :D. Jinak , půjdu s mojí sestrou Haníkem a s kamarádkou na čerty, to zas dopadne :D -.- , jsem anděl -.- , budu tahat ten košík -.- :D. Ale co, snad to bude dobrý ;). 4. prosince 2013 jedu do Vídně ( nevím, kdo vymyslel tak blbý datum -.- :D, snad nám nedaj na čerty nějakou písemku :D ) , už se těším, předvánoční Vídeň :3 byly jste už ve Vídni?! 20. prosince mám narozeniny :) jsem takovej vánoční dáreček xD, takže to mám blízko Vánoc xD. 24. prosince Vánoce. 21. února mám svátek xD. Všechno hodně pohromadě ;). Jsem moc ráda, když někomu můžu dát něco na Vánoce :). To jsem víc ráda, než když něco dostávám, protože mám radost, když vidím radostný obličej toho, kdo dárek ode mne dostane :). Už jsem to sem asi psala, nevím, k Vánocům bych si přála Tradíka :), žádného nemám, ale když Tradíka nedostanu, nevadí. Ještě sem přikládám fotku z Vánoc 2012 Annie a Andy. Haník dostala před Vánocemi v roce 2012 Breyera ( Harolda ) , tak jsem myslela, že si s ním budeme "hrát" ( ještě jsem nevěděla, že je to vzácnost ) obě. Vůbec jsem si nepřála nové koníky k Vánocům, to jsem ještě nesbírala, když jsem pod stromečkem uviděla Annie a Andyho, málem mi oči vyletěli z důlku :D. Byla jsem moc ráda :). A od té doby sbírám BH a SCH :). Tak tady už ta fotka :D.


Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky