Pokus o pláštěnku pro Kylie

Ahoj :), takže jsem nemocná :(. Zítra jdu na krev :(. Tak snad z toho nic nevyleze :/. Zkoušela jsem s Jeife o pad, samozřejmě si mi nepovedl xD. Achjo, já prostě nejsem tip na vyrábění :/. Chtěla jsem vyrobit Kylie pláštěnku, aby měla něco na sebe, když bude pršet, aby nepromokla. No a Jeife mě "nádherně" vyfotila přes Skype -.- . Pak jsem stejně tu pláštěnku neudělala xD. Prosím, žádné sprosté komentáře k tomuto článku.
Dneska bohužel BH a SCH nebdu fotit :(. Za 1. je sychravo a za 2. jsem nemocná :(. Achjo :(.
No, zase tento článek o ničem že :/... Sorry.
V nejbližsí době by jsem chtěla udělat fotosoutěž :). Tak snad se někdo přihlásí, doufám.
A co mám za nemoc? Ani nevím :(. Mám teploty, je mi střídavě zima a teplo :/, bolí mě v krku :/. Ve škole mi není moc dobře :/. Takže jdu zítra na krev :/. Tak snad z toho nic špatnýho nevyleze :/.
Asi sem chcete přidat tu fotku co :D -.-?!
Ok, tady jí máte.
To jsem ale hvězda co :D?!

Ano, měla to být pláštěnka :/ -.- . Ale nic no :/..

Tak, jdeme k těm veselejším věcem :).

Teď si volám s Jeife :), už jsem se stihla i naučit a zahrát na klavír :).
Vánoce? Noo, už si něco k Vánocům přeju :D, nečekaně :D.
Chcete to vědět?! OK :DD . Tady toho krásného Breyerka :3* http://www.breyerhorses.eu/obchod/index.php?a=detail&d=357
Moc si přeju :). Ale co, když to nedostanu, tak co, nevadí, už mám BH a SCH dost ;). Ale docela bych si to přála no :).. Ale co Vánoce nadělí, nadělí xD. A nebo třeba to dostanu k narozeninám ( 20. 12. ) :), ale nevím.

Jak se máte vy?

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky