Venku :)!

Ahoj :), dneska upe super den :)*! Psali jsme tři písemky - ale super ;). V tělocviku jsme běžely 800 metrů. Byla jsem první! Vůbec jsem to nečekala :')! P.S.: Nechci se vychlubovat.
Dneska jsem fotila BH a SCH venku :)! Aby to byla taková podzimní atmosféra, tak jsou koníci foceni v listí ;). Fotky http://lenik3.rajce.idnes.cz/

Zítra ve škole píšem písemky z Fyziky :/. Byla jsem na to i zkoušená - za jedna ! Super :). Já to umím, ale umím to vysvětlit rukama atd.. :D, ale napsat to, to už je horší :/, takže se jdu za chvilku učit. Jinak dneska dvojka z Dějepisu , jsem ráda že ne trojka :).

Už zase melu o sobě -_- achjo !!! Takže, už vím, pro koho budu vyrábět dárky na Vánoce :). BH a SCH a Kylie se mají suprově ;). Jsou rádi, že mají deky, i venku je měli aby neumrzli. Tady je hezké počasí :), listy jsou zbarvené :). Zítra vyfotím Annie a Kylie ve výcviku. Takže se můžete těšit na fotečky :). Dneska jsem přišla domů asi ve 3 ( odpoledne :D ) hodiny , takže jsem vás oběhla, povídám si s Jeife :D, nafotila jsem BH a SCH, stáhla jsem fotky na počítač a teď píšu tento článek :D. Jak zajímavé :D. Zítra dám sem asi starší fotky koníků ( ne SCH ani BH ) prostě koníků, které jsem měla ještě než jsem měla BH a SCH :). Je tam i fotka ze svatby Barbie a Kena :D. Jo, když jsem byla mladší, to jsem si vyhrála, ale bylo to super ;). Takže myslím, že se máte na co těšit :)! V nejbližší době asi udělám bleskovku! Mějte se hezky ! Ahoj !

Statistiky :

Navstevnost za minuly tyden (7.10. 2013 - 13.10. 2013) je:
Pondeli: 16
Utery: 16
Streda: 15
Ctvrtek: 10
Patek: 20
Sobota: 25
Nedele: 14

Celkem: 116

Komentáře

Oblíbené příspěvky