Donucený článek - nemusíte číst

Dnešek vyšel krásně :3 počasí krásné, ikdyž chvilkami pršelo , ale to byla jenom taková sprška na pár minut :). Bylo mnoho diváků, koníci byli taky hodní, takže super.
Tohle je zase donucený článek a už mě to fakt nebaví.. ty horní řádky jsou jen proto, aby jsem je měla zapsané..
Asi pozastavím, nevím, 1 koment v minulém článku, a to byl ten článek fakt docela dlouhý! No jo no... nevím, ještě se rozhodnu.. Až skončí ta fotobleskovka na CAMH tak už prostě na tohle **** a žádné bleskovky sem už dávat nehodlám.. stejně, jen se tak dívám na blogy rančerek, všude nápsáno pozastaveno, nebo konec.. o čem toto je? Proč se všichni najednou tak rozejdete :'(? Chápu, ani já tady nebudu věčně, ale stejně :/... plno mých oblíbených rančerek buď odešlo nebo pozastavilo..:/ Ještě před několika měsíci tady bylo mnoho rančerek, psali krásné články.. já neumím bohužel psát zábavné a zajímavé články... teď buďte (jestli tady vůbec někdo je) upřímní prosím.. nepíšu hezky, vím to.. Když se jenom kouknu, kolik vás už skončilo, je to k breku.. Sbíráte ještě vůbec? Nenutím vás, jenom mě to prostě zajímá, za několik dní to bude rok co jsem tady, krásný rok strávený mezi vámi, ale teď je to zase něco jiného - aktivní rančerky by se daly spočítat na prstech jedné ruky... Nebudu vás dále zdržovat mými blbými kecy... nemusíte si to číst...

Komentáře

Oblíbené příspěvky