Zase špatně

Ahoj, včera mi bylo dobře, dneska ráno taky, nic mě nebolelo (až na ty záda), tlak dobrý a tak jsem šla vesele do školy, upřímně už se mi po ní stýskalo :'). 1. hodina v pohodě, ale 2. hodina děs :/, začala mi být zima, tak jsem si o přestávce došla pro bundu. Další hodinu jsem byla bílá jak stěna, motala se mi hlava, bylo mi špatně a furt ta zimnice, hodně mě bolela hlava, jako kdyby mi v ní někdo vrtal. Tak mě p. učitelka posadila k oknu dozadu na čerstvý vzduch. Ale nebylo to o nic lepší. Tak po hodině mě vzali za p. ekonomkou, aby zavolala domů. Měla jsem u sebe tlakoměr, tak jsem si změřila tlak 90/60. Nízký :/. Takže jsem doma, hlava mě bolí, zima je mi... Snad se z toho co nejdřív vyležím. Klidně si myslete, že jsem blbá, že je mi furt špatně, ale já to teď opravdu nevím, jak ovlivnit, teď jsem si měřila tlak, samozřejmě že zase nízký :/. Omlouvám se, ale dneska fotky nebudou, je mi zima i teď doma, takže to nevím, jak bych to přežila venku. Mějte se hezky.

Komentáře

Oblíbené příspěvky