Vysvětlení

Ahoj, už jsem opravdu dlouho nenapsala, může za to moje zdraví. Kdo chce vědět podrobnosti, ať klikne na c.č.

V pondělí... mě bolelo břicho a měla jsem křeče. Na začátku další hodiny jsem to řekla p. učitelce, ta běžela zavolat domů, íjá jsem si sedla... zkolabovala jsem.. spadla jsem na zem... takže zavolali i záchranku. Takže jsem byla od pondělí do dneška v nemocnici... Z nemocnice jsem přijela dneska ve dvě odpoledne, ale nebudu předbíhat. Jak to tedy v nemocnici bylo? Ještě ve škole mi brali puls a měřili tlak, tlak velice vysoký.. V sanitce mi dali injekci. V nemocnici jsem pořád "běhala", spíše jezdila (na vozíčku mě vozili) po různých vyšetřeních, EKG, EEG, Sono atd... Vše šlo do laboratoře, pak se čekalo na výsledky. V úterý ve škole (v nemocnici tam maj takovou školu) jsem málem omdlela, takže honem na pokoj a zase ležet. Dneska mě pustili. Budu chodit na rehabilitace, až mi bude dobře. Mám mít klidný režim. 3 týdny, 3 krát denně si mám měřit tlak, na koních když budu jezdit tak si mám vzít límek, aby jsem měla krk zpevněnej. Nesmím cvičit asi 1 měsíc a do školy půjdu, až mi bude dobře.
Výsledek: Mám špatné držení těla, mám špatnou krční páteř.
Přišla mi statistika, díky.
Navstevnost za minuly tyden (24.3. 2014 - 30.3. 2014) je:
Pondeli: 14
Utery: 11
Streda: 12
Ctvrtek: 13
Patek: 7
Sobota: 0
Nedele: 16

Celkem: 73

Komentáře

Oblíbené příspěvky