Veselé Velikonoce!

Ahoj, omlouvám se, že jsem tak dlouho nenapsala, v pátek a v sobotu jsem byla na koních :3 bylo to super ;). V pátek jsme měli takový velikonoční poklad, jedna paní z vesnice, nám připravila trasu po které půjdeme. Šly všechny děti z vesnice a bylo to super :3. Musely jsme plnit úkoly, některé byly opravdu celkem těžké. Pak jsme se dostali k pokladu, asi 5 minut jsme ho nemohly najít, ale pak jsme to přece jen našly ;). Pak jsme šly na náves k ohínku, který již paní rozdělala, bylo to super posezení :3. V sobotu jsem nějak ještě neměla náladu na ježdění (nemůžu měsíc cvičit, ale šla bych jen v kroku), asi si myslíte, že jsem úplně hloupá, ale prostě jsem se na to necítila, ale příště se určitě svezu. A tak jsem jela vedle nich na kole (ani kolo mě nezabije, já prostě potřebuju pohyb!). Dneska jsem barvila vajíčka, ani jedno jsem nerozbila :D to je na mě úspěch :D. Pak jsem šla ven fotit, protože už jsem dlouho nefotila. Fotky TADY. Toho šátku co mám na krku si nevšímejte, musím ho mít, abych měla krk zpevněnej a protože jsem nachlazená. Zítra jsou Velikonoce :D, určitě k nám přijde spoustu chlapů a kluků, bratranec přijde s jalovcem -_- :D to bolí jak něco! Za pár dní bude mít tento rok výročí! 1 ROK! Bude to 24. dubna, to právě ale pojedu na Globe Games do Třebíče, takže přednastavím nějaký článek. Co nejdříve napíšu, jaké byly Velikonoce :D. Ve čtvrtek jedu do Třebíče na Globe Games (chodím na kroužek Globe a to je takový celorepublikový sraz všech Gloubáků :)), už se těším, bude to od čtvrtka do neděle, ve čtvrtek tady bude určitě článek (výročí) a pak nevím, to bude asi přednastavené. I to výročí bude přednastavené, protože už ráno pojedeme do Třebíče. Na ranči již máme velikonoční výzdobu :), tady fotka
Ano rozrůstáme se :)
Přeji Vám krásné Velikonoce!

Komentáře

Oblíbené příspěvky