Změna

Takže, docela jsem nad tím vším přemýšlela a došla jsem k závěru, že tento blog nebude jenom o modelech, ale budu tady psát i co jsem zažila, přidávat fotky z různých akcí, závodů apod... Možná tady bude i něco o modelech, ale ne zrovna nejvíc článků, prostě tento blog bude spíše o tom, co jsem já zažila atd.. :) doufám, že vám to nevadí a budete sem stále chodit. Ale nechci se stavět k těm, kteří končili... to nechci.. Zítra budu (doufám :D) vyrábět odměnu za fotobleskovku, která bude na CAMH.. V nejbližší době bych chtěla zajet do blízkého města se podívat do jednoho obchůdku, kde jsem našla Schleichy :3, doufám, že ten obchod najdu :D je tam fakt dost obchodů a nejsem si jistá, jestli si pamatuju, kde to přesně je ten obchod :D ale snad to najdu. Ještě nevím, kdy tam zajedu, ale budu se snažit co nejdřív, protože se moc těším a co kdyby tam měli novinky :D?? No, to nevím, jestli zrovna tam se novinky dostaly ale neva :D, aspoň se kouknu :D. Moc děkuji všem za komenty v minulém článku, udělaly jste mi radost a přidržely jste mne, když jsem to moc potřebovala :'), jsem vám za to moc vděčná! Děkuji :')!

Komentáře

Oblíbené příspěvky