Jsem zpátky

Ahoj, včera jsem se vrátila z Globe Games. Bylo to tam super :3! Ale teď již popořadě.
Čtvrtek: Vyjeli jsme v 11:40 autobusem, na nádraží se mi ulomilo něco z kufru -_- :D (to jsem celá já :D), ale naštěstí to bylo celkem nepotřebné, kufr držel i bez toho. V autobuse pohoda, měli jsme i zastávku na zmrzlinu :D :3. Pak jsme vystoupili a čekali na další autobus, ten nás dovezl až do Třebíče, tam jsme vystoupili a ujala se nás nějaká paní ze školy do které jsme šli na Globe Games a říkala, kudy máme jít, samozřejmě jsme měli mapy a zvládli bychom to možná i bez ní, ale nevadí :D pak nás opustila a šla čekat na další Gloubáky. Cesta byla furt do kopce a ještě tam byly schody -_- ale zvládli jsme to a přišli jsme do školy. Tam jsme si vyzvedli všelijaké věci. Pak nás nějaký kluk provedl po škole, upřímně samý hajzly -_- :D co chodba to hajzl :D. Pak nás dovedl do třídy, tam jsme se ubytovali, byla tam už jedna škola, celkem tam měli být 2 školy, takže to bylo v poho, my a tamta škola. Pak jsme si vyrobili trička "I do Globe" a šli jsme na přednášku Ekobioenergo-biomasa, i přes náš nesouhlas (protože jsme byli utahaní z cesty) jsme šli a stálo to za to ;). Potom jsme šli na večeři a poté do Divadla Pasáž na slavnostní zahájení Globe Games, bylo to super :3, pak všechny školy které tam byly (cca 35) mělo recitovat básničku kterou si připravili. Byl tam i host Michal Žák (moderuje v ČT počasí). Rozdělili nás do družstev v kterých půjdeme na terénní hru, vrátili jsme se do školy a šli jsme spát.
Pátek: Hned po snídani jsme šli na terénní hru, šli jsme za Třebíč do přírody, tam nám dali mapky, rozdělili jsme se do těch družstev, pak řekl pár vět Michal Žák a šli jsme. Bylo to cca 8 km. Všichni jsme to zvládli, ikdyž to bylo náročné. Pak jsme šli do Aqua parku, bylo to super :3, jeli jsme nejdelším tobogánem v ČR a byl tam i bazén se slanou vodou. Večer jsme šli zasadit lípu na hřiště, každá škola si měla vybrat jednoho člověka který ji půjde zasadit, naše škola vybrala mě a tak jsem šla :). Když bylo zasazeno, šli jsme do tělocvičny, každé škole dali kus látky a měli si na ni napsat odkud jsou, co dělají (my zkoumáme řeku Moravskou Dyji) a čím to dělají (např. teploměr atd.). Pak se to sešilo a byl z toho velký transparent na sobotní slavnostní zakončení. Pak jsme šli spát.
Sobota: Dopoledne byla studentská konference, byla moc dlouhá, takže na konci už jsem se nudila :/. Pak jsem se dozvěděla, že nějaký vandal přelomil lípu, kterou jsme v pátek zasadili :'(!! Odpoledne jsme šli na slavnostní zakončení Globe Games, od školy až na námestí se kutálela zeměkoule, já jsem ji celou trasu kutálela a pak jsem už byla na konci jediná z dětí, kteří tu zeměkouli kutálí. Pak jsem se šla podívat na stánky co na náměstí byly, na krku jsem měla jmenovku a najednou za mnou slyším : ,,Lenko, mohli bychom se tě na něco zeptat?" Já jsem se otočila a za mnou stála Česká televize :O. Takže jsem mluvila do mikrofonu a natáčeli mě. Koupila jsem si tričko Globe Games. Pak jsme šli do školy a pak na hvězdárnu, bylo to super :3. Potom jsme šli do školy a spali jsme.
Neděle: Ráno jsme si zabalili všechny věci a jeli jsme na Dalešickou přehradu. Jeli jsme parníkem a bylo to super :3. Pak jsme jeli domů. Domů jsme přijeli ve 14 hodin. Doma jsem si ve tři hodiny odpoledne lehla a vzbudila jsem se v sedm :D. Pak jsem vybalila věci z kufru a šla jsem spát.
Dneska: Bylo ve škole živo, paní učitelka třídní mi řekla, že hned když přišla do školy za ní běžela spokojená p. ředitelka a říkala že ji Česká televize zahrnuje e-mailama. Budu v televizi na ČT :D ve Zprávičkách, ale ještě nevím kdy. Jsem šťastná :3!
Dneska mi přišla statistika, je nejhorší, ale mě je to jedno, jsem šťastná, takže to nějak neřeším. Díky.
Navstevnost za minuly tyden (21.4. 2014 - 27.4. 2014) je:
Sobota: 6
Nedele: 12

Celkem: 59
Na CAMH je vyhlášení fotobleskovky. Takže se podívejte a uvidíte pořadí ;) ale nenutím vás se tam podívat. Vítězce jsem již deku poslala a došla v pořádku, takže jsem ráda :). Grace zítra udělá grafické ceny.
Jinak na rajčeti jsou fotky z Velikonoc, je to napsané i v horním boxe. Je tam i odkaz na fotky. Ano, ano, tento ranč už je tady více než rok a jsem moc ráda, že jsem tady mezi vámi a moc vám děkuji za komentáře.
Všechny jsem vás už včera stihla oběhnout, ale na psaní článku jsem neměla sílu.