Ranč slaví 1. narozeniny

Dnes je přesně rok, co jsem sem napsala svůj 1. článek :3. Moc dobře si to pamatuji, měla jsem tam 3 komentáře a byla jsem velice šťastná.
Sice mnoho rančerek za ten rok, co tu jsem odešlo, některé přišly, ale stále je tady ta super parta, která to tu vše drží pohromadě, a kdo že je ta parta? Přece VY! Vy tu držíte celý sběratelský svět a jsem za to moc šťastná, že nejsem jediná, kdo nechce, aby tato komunita upadla do úskalí a aby o ni nikdo nevěděl.
Ale teď již od začátku:
24. 12. 2012 jsem dostala své první dva Breyery (Annie a Andyho), byla jsem velice šťastná, na jaře roku 2013 jsem si udělala tento blog. Byla jsem nezkušená rančerka a měla jsem se co učit. Poznala jsem spoustu super rančerek. A ranč se začal rozrůstat :). 20.8.2013 k nám na ranč zavítala 1. Breyer Traditional jezdkyně Kylie. 15.9.2013 první dva Schleichové - Barny a Blesk. 13.12.2013 dva Schleichové - Lusy a Fely, první pejsek Schleich - Alie. 24.12.2013 Schleich koník Windy, Schleich sada (uzdečka, sedlo, deka, ohlávka) plus v Schleich sadě byla první Schleich jezdkyně Karmen. 21.2.2014 Hříbě Schleich Sunny.
Celkem je na ranči : 10 koní (z toho 2 BH, 6 SCH a 2 CM)
2 jezdkyně (1 SCH a 1 BH)
1 pes (Schleich)
Rozrůstáme se :). Jsem moc ráda, že jsem mezi vámi již rok. Je to tady super, i když poslední dobou jsem měla špatnou náladu, ale už je to v pohodě ;).

PS: Teď jsem asi někde na cestě do Třebíče :D.

Přednastaveno!

Komentáře

Oblíbené příspěvky