Smíšené pocity

Ahoj, no, nějak mám takové smíšené pocity.. Zítra máme na návsi ve vesnici, kam jezdím na koně takovou akci, je to první ročník , nevím, co od toho mám čekat :/... Nevíte, jak má být zítra(počasí)? Má přijet mnoho mých známých ale právě, že jsme si mysleli, že tam pojedou koně z naší stáje, ale nepojedou a pojedou tam jiní.. A oni se těšili, že jim svezu děti na "svojem" (přiděleným) koni.. No, naštěstí jsem nic moc neslibovala, protože jsem to ještě na 100% nevěděla, teď už ale vím :/.. No, ale aspoň se můžou jít podívat na koně k pastvině, svést se můžou na mém přiděleném koni kdy budou chtít, když tam budu, ráda je svezu.. Tohle zase troška mého myšlení, promiňte, ale potřebovala jsem si to zapsat... No, je to vcelku složité.. Ani jsem dneska neměla chuť psát.. Ale když jsem to slíbila, tak jsem to chtěla dodržet.. Možná chvíli pozastavím, ještě nevím, protože mě to nějak zmáhá.. Udělala jsem chybu, když jsem si řekla, že tento týden bude článek každý den.. protože pak to nedělám z radosti, ale z donucení.., když si to nenapíšu, tak prostě napíšu, jen, když je něco nového a nepíši tady takové kydy... promiňte.. Už to nikdy radši nebudu psát, protože dneska jsem se fakt hodně přemáhala, jestli napíšu, a stejně, včera z toho byly jenom 3 komenty a proto ten čas fakt nevěnuju... Na zítřek opravdu neslibuju, že napíšu, nevím! Jedu na tu akci už v poledne a ani nevím, kdy se vrátím, takže prosím, nezlobte se, kdybych nenapsala. Já když vám to tady takhle nenapíšu, tak pak mám nervy, aby jste nebyli naštvaný, že jsem nenapsala atd.. Takže se připravte radši na to, že nenapíšu, ale možná jo, nevím.
Dneska bylo odpoledne krásně, chtěla jsem jít fotit, ale nešla jsem, achjo, já jsem tak blbá :/. Tak snad někdy jindy, ale neslibuju kdy, možná fotky budou, možná ne.. Nevím jestli pozastavím, to bych vám asi napsala v blízké době.
Jinak na CAMH je konečně info ohledně fotobleskovky, myslím, že bude příští týden, ještě se domluvím s Grace. Takže bych byla ráda, kdyby jste se zapojili. Díky.

Komentáře

Oblíbené příspěvky