Rozloučení

Ahoj, toto je skoro poslední článek před odjezdem do Třebíče. Jedeme ve čtvrtek, dneska sem napíšu vše důležité, zítra sem přidám jenom odkaz na fotky z Velikonoc a toť vše. Články od čtvrtka do neděle budou přednastavené, nevím, kolik jich přednastavým, ale ve čtvrtek určitě bude přednastavený článek, protože to slaví náš ranč 1. narozeniny :3! Ale vše bude v článku ve čtvrtek :). Ve čtvrtek, až tam přijedem, tak bude uvítání a prezentace škol, máme mít i nějaký pokřik, já jsem vymyslela : Pracujeme s jedy, a jsme dobrý z vědy, milujeme přírodu, proto jsme teď na Globu! :DD Ještě to musí odsouhlasit další členové kroužku, ale s těmi jedy si nevymýšlím, když děláme dusičňany v řece tak to jsou vlastně jedy. Na Globe Games je moc těším :3 v pátek pojedeme do Aqua parku :O :3, nikdy jsem v Aqua parku nebyla, byla jsem jen v krytých a nekrytých bazénech, takže se těším. Ale jsem nachlazená :(, takže teď beru všelijaké vitamíny, aby jsem byla fit ;). V sobotu budeme válet "zeměkouli" to je taková obří nafukovací koule a budeme ji válet po městě :) už se nemůžu dočkat :3 a pak bude rozloučení, v neděli pojedeme domů, přijedeme až večer, takže tu ode mne live článek v neděli nečekejte, to spíše až pak v pondělí. Přišla mi statistika, nic moc, ale snad to bude lepší. Díky.
Navstevnost za minuly tyden (14.4. 2014 - 20.4. 2014) je:
Pondeli: 12
Utery: 10
Streda: 16
Ctvrtek: 18
Patek: 7
Sobota: 7
Nedele: 12

Celkem: 82
Takže od čtvrtka do neděle počítejte s tím, že nebudu obíhat, ale pak vás všechny (co budou mít nové články) oběhnu ;).
Zítra ještě budeme mít ohledně Globu poradu, co a jak a nějaké dotazy jestli budoou si zodpovíme a ve čtvrtek hurá do Třebíče :3! Možná napíši Grace, jak se mám.
Mějte se krásně! Zítra přidám odkaz na fotky a pak už tady do neděle budou přednastavené články.
Ahoj!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky