Dárky

Ahoj, Vánoce se blíží a já nevím, co vám mám vyrobit, takže budu ráda, když se vyjádříte pod článkem do ankety, nebo do komentářů. Před rokem jsem vyráběla ohlávku, co kdybych ji vyrobila i teď? Ale aby se to neopakovalo, jak chcete, ale prosím, aby to bylo něco, co já zvládnu, nejsem nějak moc extra šikovná.
Dárky pošlu Jeife, Haník, Šíša, Tykvička, Betty, Kami B.B.
Budu moc ráda, když mi pomůžete!
Jinak můžete posílat svoje adresy na můj e-mail: ranc-u-breyeru@seznam.cz
Hned po odešlení dárku budou smazány!
Už je 13. listopadu, toto utíká! Za chvilku je prosinec a ráda bych vám řekla, co budu v prosinci (začátek) dělat.
Na prosinec se těším, mám ráda zimu, vánoční atmosféru, sníh atd..
5. prosince půjdu s Haníkem a s kámoškama na čerty, jako vždy budu anděl :DNevinný. Už se těším, trasu máme sepsanou, balíčky uděláme cca den před Mikulášem a je to.
Jinak nevíte, jestli už jsou novinky 2015 od BH? Jen se chci kouknout.
Sice teď modýlky nefotím, ale vždy si nějakého vezmu do ruky, pohladím, a jsem ráda, že je mám.
V nejbližší době chci nějaké koníky vzít pod sedlo, nevím, jestli budou fotky, třeba jo.;)
Mějte se krásně a těším se na vaše názory!
Leník

Komentáře

Oblíbené příspěvky