Po dlouhé době u koní

Ahoj, včera jsem byla po dlouhé době u koní (cca po 2 měsících), nebylo sice nějak extra dobré počasí, ale v maringotce jsme si zatopily a bylo to OK.
Monča mě vzala bezz sedla na Beníka (s podsedlovkou), vedla mě a i jsme cválali:), Beník je ale strašně nenažranej takže měl v kroku skoro furt hlavu dole -_-, že se mu ta tráva nepřežere, nechápu, jsem si říkala, co by dělal, kdyby najednou tráva zmizela a byl kolem jenom písek, asi by se picnul :D (to asi všichni koně, ale on nejvíc, protože jeho heslo je : TRÁVA (myslím tu zelenou jak roste na zemi :D) FOREVER! :)) ale i tak je to ňuník.. <3
Pak jsme uklízeli překážky a pak jsme jeli domů vlakem, bylo to dobré:), vycházka mi stačí jen taková malá, a žádné překážky, tak se totiž hned začnu bát.. vím, jsem posera, ale mě stačí, když jsem s koněma v kontaktu a nemusím s nimi skákat překážky..
Kdo neví co se stalo, TADY článek..
Jinak vám přeji krásnou 1. adventní neděli :), dnes se u nás ve městě bude rozsvěcovat strom a rozsvítíme ho i před naším domem (máme malý ozdobený na zahradě :)), pak vám sem určitě přidám fotky:).
Mějte se krásně a zatím ahoj ;)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky