Setkání

Ahoj, dneska se u nás sejdou příbuzní, z koutů ČR, aby dali věnce na hrob. Včera přijeli jedni příbuzní, byli tady jenom na skok. Dneska přijedou další, kteří tady budou spát.
Dopoledne jsem šla nakupovat, uklízela jsem apod.. 2 hodiny hrála na klavír, cvičila jsem s Haníkem čtyřručku a obě toho máme plné ruce :D.
Za chvilku přijde návštěva a já se mezitím nudím, nějak nemám na nic náladu:/ znáte to?
Teď k tenisu:
Již za týden je finále!!!! Pojedu tam v neděli a moc se těším. Vymyslela jsem pokřik, který budu mít na plakátu :,, České holky dobré jsou, mísu si zas odnesou!" Moc se těším :33 je to můj velký splněný sen! Takže za týden čekejte spíše tenisové novinky. Jinak Tomáš Berdych pojede na Turnaj mistrů do Londýna, dneska hrál semifinále proti Milošu Raoničovi, ale podlehl mu, ale je důležité že má LONDÝN :)!!
Mějte se krásně!
Už vím, co bude příští článek (bude to trošku o oblečení, ale nechte se překvapit)
Budeme tuto mísu držet i tento rok? My věříme že ano!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky