Temné fotky


Ahoj, moc se omlouvám, že jsem dlouho nenapsala...:(
Je toho ve škole docela dost, dneska jsme psali velkou písemku z němčiny, zítra píšeme čtvrtletku (spíše pololetku :D) z matiky..:/
A co se dělo za tu dobu co jsem nenapsala?
Chtěla jsem fotit, ale počasí je proti...:/, takže jsem fotila včera doma při záři svíčky.. fotky jsou TADY.. Snad se líbí, některý jsou bohužel ale nepovedený mno..:( Půjčila jsem si model i od Haník, díky..:)
V neděli je první adventní neděle, takže se zapálí jedna svíčka, ono se to nezdá, ale uteče to jako voda a budeme zapalovat čtvrtou! V neděli se i rozsvěcuje strom na městě, takže už bych měla dělat nějakou vánoční výzdobu i na stáj :D.
Jinak v úterý byl přesně rok, co u nás napadl první sníh, poznám to podle článku tady na blogu :D, ZDE ten článek..
Jenomže teď žádný sníh :( počasí se zbláznilo, ve zprávách říkají že někde rostou i maliny xD. Na to, že zde nemáme zatím sníh, je to docela kosa:/, na rukavice.. Co u vás? Máte sníh?
Zítra pošlu dárek k Vánocům Jeife :), ostatním což jsou Haník, Tykvička, Kami B.B, Betty, Šíša, pošlu 15. prosince (ano, stanovila jsem si přesné datum :D). Snad se vám dárky budou líbit :).
Taky se vám zdá, že se snížila návštěvnost..:/, asi je to tou školou.., tak snad se to zas zlepší ;)
Ještě malá ochutnávka ze včerejšího focení:

Komentáře

Oblíbené příspěvky