We are ready

Ahoj, jsem tak ráda, že je pátek ! Tento týden byl hodně náročný (písemky), ale doufám, že jsem to zvládla dobře..
Již jsme připraveni na neděli! Já, taťka, strýc a teta pojedene do Prahy na finále Fed Cupu. Moc se těšíme, mám plakát (na něm pokřik, který jsem vymyslela), tričko se znakem ČR (to budeme mít všichni co pojedeme). Budu mít sukni, a barvy budu mít trikolóry ČR. Na obličeji budu mít české vlajky.. A budu řvát jako lev!
Toť asi o mě :D.
Myslím, že už jsem říkala, že můj soused pojede (s trubkou, vždy je slyšet), s ním pojede i můj strejda a další.. velká parta. Oni budou v kotli, a strejda mě tam prej vezme :).
Zítra vám sem dám fotky mého úboru a plakátu:)
Tady fotka Peti a vzadu název našeho města - Dačice!!!! :3
A jde se fandit!! Zítra to vypukne !!
POJĎ!

Komentáře

Oblíbené příspěvky