Šály

Ahoj, jistě víte, že teď hodně letí v módě šály, opravdu u hodně lidí to vidím, spolužáci, kamarádky, učitelky.. Tak jsem si teda taky koupila, a víte kde? Na výlovu :D mají to skoro všude! Jo, docela se mi to líbí :), ale nehřeje to :/. Letí to teď, jako ty gumičky :D (taky měla 3/4 třídy u vás gumičky?:D u nás jo) až do doby, kdy se řeklo, že v tom jsou nějaký sajrajty, teď to má fakt už je minimum lidí. Snad v šálách žádný sajrajty nejsou :D. Jak je to u vás s šálama? Máte nějakou? A co gumičky, gumičkovali jste/gumičkujete? Já to neumím, gumičkovala mi sestra, ale ta už taky přestala.
Gumičky
Šála
Jednou jsem slyšela, jak se baví chlapi a říkali: ,,Hele, ona má zase tu pneumatiku kolem krku" :D mysleli šálu, to mě docela pobavilo :D
Takže tohle článek trošku k oblečení
Po hodně dlouhé době, říká statistiku (nebudu ji sem psát celou, jenom řeknu celkem za celý týden)
Celkem 114! Moc děkuji, po dlouhé době přes 100! :3
Pro tenisty: Tým Fed Cupu už je v Praze kompletní, dneska všichni dorazili. H+H (Hlaváčková, Hradecká) se daly dohromady a dál budou strašit soupeřky

Komentáře

Oblíbené příspěvky