Na jízdárně s Karmen

Ahojky, díky že jste si vybrali dárky, ještě nějakou maličkost dořeším a bude to hotové! Pošlu na začátku prosince, ještě vám dám vědět.
Chtěla jsem jít fotit, jenže je stále sychravo, tak jsem vzala Karmen a Barnyho na jízdárnu pod dozor Lucky. Snad se vám fotky budou líbit, ale bohužel jsou doma...
Včera jsem byla po delší době na tenise, byla jsem mile překvapena, že mi to tak hezky lítá (nehci se vychlubovat!) i podání se mi celkem dařilo :), těším se na další trénink.
Zítra jdu do školy na turnaj dvojic v badmintonu, jdu se vzdáleným bratrancem, tak jsm zvědavá, jestli si neudělám ostudu :D.
Prosím, těm co nepošlu dárek, nezlobte se, není to o tom, že vás nemám ráda, ale o tom, že to stojí hodně peněz ta pošta :(
Všem vám sem pak přidám přáníčko :)
Já jedu k babičce, mějte se hezky a zítra na turnaji mi držte palce ;)
Dnešní fotky z jízdárny
Malá ochutnávka :
Karmen a Barny

Článek před rokem

(a je tu nový podpis - zimní, byl i před rokem, ale myslím, že nevadí :))

Komentáře

Oblíbené příspěvky