Vyberte si

Ahoj, dneska jsem vyrobila dárky pro rančerky (pro: Jeife, Haník, Tykvičku, Betty, Šíšu). Na začátku se mi vůbec nedařilo, byla jsem z toho zoufalá :/, ale pak to šlo.
Doufám, že se vám budou líbit.
Na rajče jsem přidala fotky deček, prosím, vyberte si, jakou chcete (je tam normál a ještě taková jiná (nezbyl mi totiž větší flís a chtěla jsem, aby ty dečky měli podobné barvy, snad vám to nevadí, na jedné straně je to zašité a na druhé ne, aby se to dalo z koníha "shodit")). Barvy jsou modrá a zelená. Pište mi sem do komentářů, díky ;). Prosím, žádné hádky, kdo napíše první o tu a tu dečku, tak ji prostě má.
Adresa na fotky dárků : http://lenik3.rajce.idnes.cz/Darky/
Kami B.B pošlu taky dárek, odepsala mi :)
Dárky pošlu na začátku prosince (ještě vám dám vědět) obálkou, takže nic nebudete platit.
Kdyby někdo něco nechápal, tak mi napište na e-mail : ranc-u-breyeru@seznam.cz

PS: Dneska jsem chtěla jít fotit Billyho, ale je škaredě a furt prší, takže až bude hezky, půjdu fotit ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky