I'm ill...

Ahoj, podle nadpisu již všichni víte, že jsem nemocná, ano, je to tak. Byla jsem nachlazená a ještě se mi to zhoršilo, včera jsem měla 38,2 teplotu, dneska je to lepší, tak snad to do Vánoc vyležím.
Včera byla oslava narozenin, a co jsem dostala?
Kytičky, pohled s koníkem, sněhuláčka, který se dá zavěsit třeba na dveře, knížku o Nicholasi Wintonovi sepsané Barbarou Wintonovou (jeho dcerou) Není-li to nemožné, pověsti staré Prahy, kalendář, reflexní pásky, tenisové míčky, knížku Jak se zlepšit v tenise, holínky, tričko, světýlko na čtení nebo psaní...
Všechny dárky se mi moc líbí :)!
Za chvilku jsou Vánoce, snad ještě zítra stihnu napsat, a jestli ne, tak si užijte Štědrý den a ať najdete pod stromečkem to, co jste si přály!
PS. Těma dárkama se nechci vychlubovat!!!
PSS. Možná jste si všimli, že v levém sloupci mám novou ikonku. Eddův blog - Jsem čtenář . Po kliknutí se vám zobrazí blog mé kamarádky Soni, která má doma káně Harrisovo Eddieho, seznámila jsem se s ní na Globe Games 2014 v Třebíči.
Přidávám fotku Eddy (tak se káně jmenuje)

Komentáře

Oblíbené příspěvky