Koncerty, fotky, dárky....

Ahoj, od té doby, co tady byly pouze přednastavené články, se toho stalo hodně. Začnu hezky popořadě.
Za tu dobu jsem měla 2 klavírní koncerty - ve čtvrtek podvečerníček v ZUŠ, a dnes v domově důchodců, obě vystoupení docela ušla, tak snad jsem si neukrojila moc velkou ostudu.
Konečně jsem fotila koníky - Billyho, Fely, Lussy. Fotky jsou nic moc :/, sluníčko nesvítilo, ale tak třeba aspoň nějaké se vám líbí.. Je tam i Lusy s novou ohlávkou od Haník k Vánocům, díky Hančo ;)
Dneska jsme s Haníkem odeslali dárky Tykvičce, Kami B.B, Betty a Šíše, až vým dárky přijdou, prosím, dejte vědět, abych se nestrachovala, kde to vázne, dík.
Haník jsem dala taky dárek, a Jeife taky, takže je to všechno :) snad se vám líbí.
Dneska mi přišel balíček od Jeife, je tam sedlo, které jsem si objednala (je dokonalé, moc díky!), takže už mám celý set od Jeife pro Annie :) (uzdečku jsem dostala před rokem), pak jsem dostala ještě dečku, šablonu na deku (společně s Haník), dečky pod sedlo :), stuhu. Moc díky Jeife :) udělalo mi to velkou radost!
Fotky z venku a dárků TADY.
Teď asi budu psát častěji, protože bude (snad) méně písemek.
Přidávám fotku z venku, která se mi celkem líbí.
Od Tykvičky mi přišla pohlednice, je moc hezká, potěšila:), díky!
Tu deku na BH od Jeife vyfotím na Annie, co nevidět, jen teď má na sobě sedlo a nemůžu se vynadívat, tak potom :)
Děkuji moc, že se vyjadřujete do komentářů :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky