Vánoce 2014

Já si užívám vánoční pohody na 100% :), dnes jsem byla u strejdy a tety, zítra jdu k babičce a dědovi a jedeme za druhým strýcem. Miluji vánoční atmosféru :3.
Asi vás zajímá, co jsem dostala? Zítra jdu ještě k babičce, dědovi a druhému strýci, takže tam ještě nevím, co dostanu, to sem pak připíšu v příštím článku. Co jsem dostala doma?
Chybí tam náušnice, čelenka, přívěšek, obrazy, pantofle, legíny, rolák (kromě roláku (který mám na sobě :D) a pantoflí - které jsem dostala u tety a tam jsem si je nechala, abych tam měla v čem chodit - jsou další dárky vyfoceny, budou na rajčeti (odkaz na konci článku))
A všechno napíšu: Tenisovej batoh - největší dárek :3 moc jsem si ho přála!!, knížka Dějiny udatného českého národa - taky jsem si moc přála :), legíny, 2 roláky, kalhoty, vestu (ne na koně), batoh, svíčku, čelenku na tenis :3, náučnice 2x (jedny od Hanči a jedny od sestřenice), batoh, nějaká voňavka, čelenku, přívěšek, obrazy (které jsem fotila s mým podpisem - také bude v albu ;)), pantofle.
Vše se mi moc líbí a udělalo mi to velikou radost! Děkuji!!!
Tady ještě fotka tenisového batohu. Už jsem ho dneska šla zkusit (šla jsem s taťkou hrát, máme to tradici, každý rok den po Vánocích jdeme na tenis :)). Mám Roger Federer raketu a i batoh :D.
A ještě Hanča dostala dárek, takovej pro celou rodinu a to je KRÁLÍK!! Máme králíka :33 jmenuje se Bobek :D jako jeho taťka a je krásnej :33 moc hodnej :3333

Přišel nám dárek od Šíši :3 moc děkujeme, jsou to krásné kavalety!! :3 Koníci už je zkoušeli a blejskla jsem u toho Bleska (blejskla Bleska :DD)
Koníci si na ranči užívali také Vánoce :), dárky jsme dostali od rančerek, z dárků mají obrovskou radost, díky.
Od Jeife - objednané sedlo, deku
Od Šíši - kavalety
Od Haník - ohlávku
Od Kami B.B - ohlávku
Od Tykvičky - pohled a gumičkovou čepičku a deku
Děkuji moc :)!
Vánoce na Ranči U Breyerů :)
Žádný nováček nepřišel, ale to nevadí, protože až budou v prodeji novinky 2015, tak si koupím tenhle model :3 : http://nd06.jxs.cz/975/657/344cb92aa3_99467480_o2.jpg

TADY ALBUM na rajčeti ;) s dárkama

V příštím článku napíšu, co jsem dostala od babičky, dědy a druhého strýce.
Mějte se moc hezky a užívejte vánoční atmosféru :)
PS: U nás malinko sněží :), sice se to hned rozpustí, ale sněží :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky