Zasněžené fotky

Ahoj, tak jsem včera byla fotit.
"Vylezla" jsem až ke třem křížům (máme tři kríže nad lesem), tam hrozně moc foukalo! Stihla jsem tam vyfotit 2 modely, ale 3. jsem fotila cestou zpátky, protože to bylo fakt o nachlazení :D.
Snad se vám budou fotky líbit :-)...
Na kanálu jsem vyfotila námrazu, líbí se vám ;-)?
V noci trochu taky nasněžilo, a teď malinko poletujou vločky, takže já jdu ven a možná si vezmu boby a půjdu bobovat :D snad to půjde..
Asi před 2 rokama jsem bobovala. Jezdím na kopečku vedle baráku, a na konci je tam díra (nějaká elektrika nebo něco, udělali to tam asi před 3 rokama). A já jsem si hezky jela, říkala jsem si, že to ubrzdím, ale co se stalo? Neubrzdila jsem to xD takže jsem do té díry spadla, já celá vytlemená :D. Ale horší na tom je, že mě právě rodiče natáčeli :DD, takže to máme hezky na videu. Ale nevím, kde to video je :D..

Rozhodla jsem se, že stáje na modely, dám do sklepa, a modely si dám na poličku.. a kdybych chtěla zpátky tu stáj, tak bude ve sklepě.. Pak vám vyfotím, jak jsem to udělala ;).

Neprodáváte prosím někdo Classic jezdkyni? Domlouvám se s jednou holkou, ale ta mi neodepisuje, tak jestli někdo máte na prodej, byla bych ráda, kdybyste se ozvali. Předem děkuji!

A jak se má Bobek (králík)? Ten už je rozdováděnej. Na Štědrý den to byla placka, která se všeho bála a nechtěla se ani pohnout a teď? Lítá to jak něco :D.

Jinak jsem dala nové písmo, jak se vám líbí?

TADY ALBUM <- fotky focené včera

Ještě jsem se "prohrabávala" ve foťáku a našla jsem tam fotky, které nebyly nikde zveřejněny, takže už jsou na rajčeti ZDE . Budu ráda, když se kouknete, ale je to na vás :), jak chcete ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky