Ke každé rančerce pár slov

Ahoj, už dlouhou dobu jsem přemýšlela, že bych napsala článek, co se mi vybaví, když se řekne jméno mých SR (jednotlivě), prostě co si o vám myslím, v čem se pro mne charakterizujete.
Jeife - když se někdo zmíní o Jeife, hned se mi vybaví: Krásné výrobky - reálné, propracované do detailu, super kámoška, rančerka. Vždy má dobré nápady
Kami B.B - (již nebudu psát ,,když se někdo zmíní" apod.) Krásně psané články, suprově popsané zážitky (od koní, LS, atd...), nápaditá.
Haník - Myslím, že o tobě zde nemusím psát, vždyť víš že jsi prostě BEST SISTER :3*
Šíša - Nádherná CM!! Moc hezky napsané články, nádherné fotky, fajn holka a rančerka. Ta chalupa musí vyjít ;)!
Tykvička - Suprové výrobky (z gumiček apod..), jsi hodně snaživá, máš hezké články:)
KonyGilli - Moc hezké články, návody na výrobky, zážitky od koní, zajímavé články
Miskaa13 - Nádherná CMka!! Jsi hodně snaživá :), píšeš moc hezky!
Betty - Neznám tě sice moc dlouho, ale už od první chvíle jsi mi přišla sympatická, jsi moc hodná, hezky se s tebou píše, máš suprově napsané články, hezky fotíš:)
Peepers - Moc tě neznám, ale máš moc hezký fotky
Malawi - Máš hezké články, moc ráda si je čtu:)
Miranda - Máš hezké fotky a články, vždy se do toho tzv. "zažeru" :D
Bobeška - Nádherné výrobky, fotky, příběhy. Moc hezky píšeš a líbí se mi, že je na tvojem ranči hodně aktivit (např. ta Velká cena :))
Fancy-ss - Moc tě neznám, ale máš hezký web, nikdy jsem žádný takový web v tomto stylu neviděla, ale je hezký :)

To je vše, mám vás moc ráda :).

Byla bych moc ráda, kdyby jste mi i vy do komentářů napsali, co vám první napadne, když se řekne ,,Leník" (moje přezdívka), není to povinné, jak chcete :).

V pondělí pošleme dárky na Vánoce.

Přednastaveno

Komentáře

Oblíbené příspěvky