Přišly nám dárky

Ahoj, včera nám přišel dopis od Tykvičky. V něm byla gumičková deka na modely a vánoční čepička, udělalo nám to velikou radost :) moc děkujeme!!
Na Bleskovi :DD

Dneska nám přišel dopis od Kamči. V něm byla krásná ohlávka :), moc se mi líbí, děkuji. Udělalas nám moc velkou radost:).
Dneska jsem na Annie vyfotila deku od Jeife.. Sekne jí :), co myslíte?
Vyfotila jsem celý set od Jeife (uzdečku, sedlo a 2 podsedlové deky), budu tomu setu říkat Jeifoset :D sorry Jeife, snad neva :D
Na Annie jsem vyzkoušela i druhou deku od Jeife - zelenou, také jí slušela, co říkáte?
Vyfotila jsem rančerský stromeček a pod ním některé z dárečků od rančerek (nejsou všechny dárky)
Tohle byl spíš takový fotografický článek, příště určitě budu více psát :)
Já se jdu učit na zeměpis - zítra poslední písemka :)
Přidávám písničku, ano, mám ráda Michala Hrůzu...

Komentáře

Oblíbené příspěvky