Předsevzetí splněna? A další na rok 2015

Ahoj, začnu u fotek. V neděli jsem při bobování vyfotila Annie a Andyho ve sněhu, fotky jsou ZDE.
Včera jsem byla zas bobovat a šlo to hezky :D a ani jsem nespadla do té díry!! :DD
Dneska jedu s Hančou, tetou a Staníkem (sestřeničin syn) do Třeště na betlémy ;)
V neděli jsem vyklidila stáje a koníky jsem dala na poličky :), naši mi místo koček dali moje obrázky na zeď, takže to mám nové - líbí se mi to :)
Takhle to vypadá :), jsem s tím spokojena, co na to říkáte vy? Těch samolepek si nevšímejte :D uklízela jsem a našla jsem je a nevěděla jsem, kam je dát :D
To už jsem dlouho neviděla, na koberci takhle místa (kdo neví, tam byly stáje s modely)

Přišla mi statistika, nedávám jí sem, ale teď o ní píšu, protože mne moc potěšila : 124 lidí za týden!!! WOW! Moc díky :33!!

Na 99% pojedu na mojí první LS, na WLS 2015 :33!! Je v únoru, moc se těším:33 snad to vyjde :))! Jedete tam? Moc ráda bych tam viděla co nejvíc sběratelek, které znám :)

Ale teď již k nadpisu. Zítra máme Silvestr, poslední den v roce, a tak já vám sem dám předsevzetí, které jsem si dala před rokem, a ke každému napíši, jestli jsem to dodržela, a pak dám nová předsevzetí na rok 2015.

  1. Psát lépe články - nevím, co myslíte? :D Ale přijde mi, že jsem se malilinko zlepšila, ale nechci se chválit...
  2. Stále sbírat - ano, tak to se mi podařilo :3 :D a toto je předsevzetí i do dalšího roku
  3. Více a lépe vyrábět - více - něco málo výrobků přibylo, ale lépe? To myslím že ne...co myslíte vy?
  4. Stále mít tento blog - tak to se mi splnilo :DD
A shrnutí roku 2014-
21. 2. 2014 - hříbě Schleich - Sunny

5. 6. 2014 - první Breyer Stablemates - Billy

13. 7. 2014 - Schleich pomocnice - Lucka

Předsevzetí na rok 2015 -
  1. Mít Classic jezdkyni, kterou si moc přeji
  2. Jet na LS
  3. Pokročit ve vyrábění
  4. Stále sbírat
Nevím jestli zítra ještě napíšu, ale kdyby ne tak vám přeji KRÁSNÝ NOVÝ ROK 2015 A HODNĚ ÚSPĚCHŮ NEJEN VE SBÍRÁNÍ!

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky