Téma týdne - "Co bych řekl(a), ale nemůžu"

Udělala jsem novou rubriku - téma týdne - takže se zde budete lépe orientovat :)
Co bych řekla, ale nemůžu - i když máme demokracii, stále si nemohu vylít srdce, nevadí mi to, zvykla jsem si.... A co nemůžu říct? - Svůj názor například na spolužáky, u některých se mi nelíbí, co dělají, ale prostě se jim to bojím říct... (ve třídě jsem toho docela dost zažila, kdo neví TADY), ale teď se tady nebavíme o vztazích ve třídě, už je to celkem uklidněné, ale stejně nemám odvahu projevit svůj názor, když se dostanu do řeči s těmi z 1. stavu (jak v dějepise, prostě s těmi tzv. lepšími, kteří si myslí, že jsou nejlepší atd..), tak jsem taková tichá, a neprojevuji svůj názor. Třeba na to, jak se oni chovají, jsou drzí apod. ale nemám odvahu, protože potom by si na mě dovolovali...
Máte to i vy podobné jako já? Budu ráda, když se vyjádříte do komentářů, zde se vyjádřit můžete :D, nebojte, nic vám za to neudělám, bude spíše ráda, že se zapojíte :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky