Soutěž v psaní na klávesnici -Telč

Ahoj, ještě než začnu psát o tématu tohoto článku, vám chci říct, že jsem byla včera fotit, nasněžilo, tak jsem vzala Bleska a Billyho + jsem fotila sůl. Více fotek TADY. Zjistila jsem, že Blesk a Billy mají skoro stejné postoje (až na jednu zadní nohu, kterou má Billy zvednutou).
Na rajče budu přidávat i fotky z fotokroužku, z minulého čtvrtka jsou tam fotky již přidány. Kdo se chce kouknout, tak ZDE.
Přidala jsem na rajče i fotky Bobíka :), jestli chcete, tak se můžete podívat SEM. Tady je ta, co se mi líbí nejvíce.
A teď již k tématu!

Dneska jsem jela na soutěž v psaní na klávesnici do Telče. Jeli z naší školy celkem 4 (3 žáci + p. uč.).
Přijeli jsme tam ještě hodinu před začátkem, takže jsme se nasvačili atd... Se spolužákem jsme byli oba strašně nervózní :D.
Pak bylo zahájení. Ukázala nám psaní na klávesnici mistryně světa! Má 900 (930 nebo tak nějak přesně) úhozů za MINUTU! Ta psala tak rychle! Jsem vůbec nestíhala :D! Přivítal nás pan Zaviačič (který vymyslel tu výuku).
Soutěžilo celkem asi 5 škol - 35 (?) dětí. Bylo to rozdělené na skupiny (byli tam i žáci 5. tříd, takže ty měli samostatnou kategorii), a pak nás (starší - 8. a 9. třídy) rozdělili po učebnách počítačů.
Myslela jsem, že budeme psát půl hodiny z papíru, ale psali jsme půl hodiny ZAV výuku od 1. cvičení. (Píšete podle toho, co vidíte na obrazovce a posunujete se buď po jednom cvičení, někdy i po více)
Když jsme dopsali, šli jsme za učiteli do učebny, kde bylo občerstvení. Byly tam už celkové výsledky. 1. místo měla holka od nás ze školy, 2. místo patřilo mě a 4. místo měl spolužák. Ten bojoval o 3. ale nakonec byl 4. o JEDNO cvičení!!!
Kámoška, co byla první napsala za půl hodiny 114 cvičení, já 95 a spolužák 88.
Pak jsme šli na vyhlášení. Dostali jsme diplomy, sladkosti a pak bylo vyhlášení nejlepší školy. Vyhráli jsme to, takže obrovská radost :).
Pak jsme jeli domů. P. uč. byla moc ráda a my taky, vůbec jsme takové umístění nečekali.
Tady můj diplom.
Odpoledne tady hezky svítilo sluníčko a poletoval sníh, tak jsem to vyfotila.

Komentáře

Oblíbené příspěvky