Ozývám se

Ahoj, omlouvám se, že píšu po tak dlouhé době, ale ve škole teď jsou písemky, zkoušení atd.. a já se učím, abych měla vysvědčení co nejlepší. Takže ani nevím, kdy bude další live článek.. Na pátek přednastavím, snad to stihnu.
Samolepky na poličkách jsem si vyměnila za koníky (za knížkami jsou stále ty panenky, ale to se mi nechtělo sloupávat - stejně to není vidět), dala jsem si ještě velkého koníka na stůl :)
Mě se líbí :), co vám?

Napadl sníh, chtěla jsem jít fotit, ale nestíhám (nechci se vymlouvat, ale je to tak..), snad to do víkendu vydrží.

Přišla vám statistika? Mě právě ne :/, a docela by mě to zajímalo, kolik je celkem..

V pondělí nám samozřejmě ve škole nasolili písemky :D, ale nemůžeme se divit, já jsem na to byla připravená a samozřejmě nezklamali :D
Co u vás?

Omlouvám se za kratší článek, snad příští bude zajímavější ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky