Vysvědčení, lyžák...

Ahoj, tak dneska bylo vysvědčení. Čekala jsem, že dostanu 4 dvojky, ale pak jsem si to ještě přepočítala a měla jsem jich dostat pět (což se taky stalo) - já jsem to počítala předtím podle zadní strany žák. knížky (tam máme ty hlavní předměty a co nám z nich vychází) a tam jsem spočítala 4 dvojky, ale pak mi došlo, že tam není CvM (cvičení z matematiky), a z toho mám také 2, takže se počet změnil..
Vím, není to nejlepší vysvědčení no... Ale těší mě, že jsem dostala pochvalu od p. ředitele, za psaní na klávesnici.

Už víme 100% že na lyžák se pojede příští týden, pojedeme od úterý do pátku - nebudeme tam spát. Ale ve čtvrtek tam nejedu s Hančou. Už se moc těším :), ale trochu se bojím, jestli jsem do lyžování nezapomněla :D, už jsem dlouho nejezdila, ale snad ne. Tak jsme si dneska byly půjčit lyže (nemáme vlastní), a v úterý hurá na svah :D. Tak držte palce, ať to přežiju ve zdraví, trochu se obávám :D. Takže se nebojte, že nebudou články, myslím, že vždycky večer něco stihnu napsat ;).

Jinak tady je malý poprašek sněhu :), jak u vás?

Komentáře

Oblíbené příspěvky