Omluva

Ahoj, moc se omlouvám, že jsem od neděle nenapsala, ale včera jsem měla klavrní koncert. Byla jsem nervózní, ale dopadlo to dobře :), hrála jsem sama a pak i s Haníkem (čtyřručka).
Ve škole mají všichni žáci 2. stupně napsat vymyšlenou pohádku (žádné kopírování třeba Červené Karkulky na Černou atd..). Já už jsem to napsala, takže jestli chcete, můžu to sem napsat, ale je to pohádka, takže je to pro děti, takže se nad nějakýma věcma přeneste ;) pohádka je přeci s nadpřirozenými postavami ;). A proč to máme psát? Znáte někdo Matěje Mikšíčka? Ten se narodil ve vesnici blízko Dačic (cca 1 km). Tento rok je přesně 200 let od jeho narození, takže město vyhlásilo takovou soutěž..
Promiňte za kratší článek.
Budu ráda, když se vyjádříte do komentářů (k pohádce).

Komentáře

Oblíbené příspěvky