Téma týdne - "Život bez internetu"

Vítám vás u dalšího článku, je to téma týdne. Ano, měli být fotky, ale jela jsem dneska na koně, a když jsem přijela, tak už je tma, takže určitě budu fotit zítra a dám sem fotky a v neděli dám fotky kavalet :).


Teď nás internet a PC uplně pohltil, no, jo, moderní doba..
Když jsem byla malá, nevěděla jsem ani co to je počítač, a žila jsem si dobře..
Od nového roku jsem si dala předsevzetí, že si budu hlídat čas na počítači, abych tam nebyla zbytečně moc dlouho, protože to je opravdu strašný žrout času!
U nás ve třídě jsou skoro všichni furt na mobilech (jsou na internetu, hrají hry), no to je něco, že je to baví! Ale prostě furt, i v hodinách -_-! Že jim to není trapný ...
Takže tato generace je docela zkažená, protože jsme si zvykli na internet a počítač.
Já myslím, že bych bez internetu přežila (nevím to na 100%).
Vždyť ve 20. století nebyl internet, žilo se dobře (nepočítaje 1. a 2. světovou válku). Povídali se pohádky, chodilo se ven sáňkovat, plavat v rybníce, a lidi si nestěžovali.
Jsme zvyklí na internet, takže nic nehledáme v encyklopediích, ale "jednoduše" jdeme na Google a vyGOOGLíme si to. Někdy to taky dělám, ale když není zaplej počítač, tak jdu hledat do knížek, proč bych ho zbytečně zapínala? V knížkách se toho dozvím i více, nejenom ten jeden pojem, ale mohu hledat i dál, když mne něco zaujme (vím, na internetu to jde taky, ale já mám ráda knížky).
Nechci se tímto do nikoho navážet, jen jsem řekla svůj názor.

Teď již k pár novinkám. Jak víte, jsem 1. v ZAV Houbař (nechci se chlubit), udělalo mi to velikou radost :), bylo hodně usilí, abych se dostala zase (ano, jednou jsem již byla 1.) na 1. místo (furt jsem byla 2.), to byla reakce, když jsem dala rekord! Nepopsatelné!
Ráno, když jsem přišla do školy, hned za mnou šla p. učitelka z administrativy (psaní na klávesnici) a gratulovala mi a říkala, že už na mě čekají a vedla mě k ředitelně. Já jsem vyvalila oči a zeptala jsem se ,,Do ředitelny?" A opravdu, šli jsme do ředitelny, tam mi poblahopřál p. ředitel a i p. učitelka, pak jsme šli k počítačům, abych se vyfotila a dají to na stránky školy.
Bylo to moc hezký :), jsem ráda, že jsem se vrátila do čela tabulky, ale nevím, jak dlouho tam vydržím, teď určitě začnou makat ostatní..:/

Jinak jsem dneska byla na koních, jela jsem na Jurdovi, ze začátku jsem se bála, cvávali jsme, furt jsem si byla nejistá, když jsme pak cválali naposled, už jsem si to užívala a pobídla jsem pořádně Jurdu, netahala za otěže, a jeli jsme první! Trochu jsem se překonala :), samozřejmě je to dlouhá cesta, ale myslím, že každý pokrok dobrý :).

Kdo chce, může si přečíst článek na stránkách školy, ale pozor, vypadám tam strašně -.-! TADY ČLÁNEK

Jinak už je na FB soutěž s tou fotkou (jak jsem poslala tu kapku), TADY fotka, budu ráda za každý LIKE :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky