Téma týdne - "Tajemná osoba"

Moji známí a přábuzní už tento příběh asi znají zpaměti, ale k tomuto tématu se to opravdu hodí. Doufám, že jsem to sem ještě nepsala.

Cca v zimě 2008 jsem se v noci vzbudila (neměla jsem zatažené rolety) a koukla jsem na zeď, kde je odraz pouličních lamp, uviděla jsem tam stín! Koukla jsem se k oknu a tam opravdu někdo stál, slyšela jsem tlumené hlasy. Moc jsem se bála, neodvážila jsem se vyjít z postele, ležela jsem na boku křečovitě, zády k oknu, myslela jsem, že je to věčnost (myslím že 3 hodiny to opravdu bylo, co jsem tak ležela), po strašně dlouhé době jsem se odhodlala kouknout na zeď, jestli už stín zmizel, nebyl tam. Tak jsem si oddychla, hned jsem běžela za rodičema do ložnice, mamce právě zvonil budík...
Asi o týden později jsem šla v noci na záchod a podívala jsem se do ložnice, zase jsem viděla tu postavu! Jak se dívá na taťku, mamka byla ve vedlejším pokoji (nevím proč), rychle jsem za ní běžela, ať se podívá, co to je, když jsme tam přišly, nic už tam nebylo.. Já vystrašená k smrti!
Od té doby jsem tu postavu neviděla, nevím, kdo to byl, proč tam byl, prostě nevím, od té doby si zatahuji rolety. Že by to byl nějaký soused? Ale proč by se díval do okna? Nevím.
Haníkovi se to prý stalo taky.
Nedívám se na žádné horory, nic, ani se mi to nezdálo, opravdu ne!
Tohle je všechno pravda, není to vymyšlené..
Stalo se vám něco takového?

Komentáře

Oblíbené příspěvky