Jak na nový rok...

Ahoj, vítám vás u 1. článku v roce 2015!
Jak jste si užili Silvestr? Já jsem byla prvně u tety a pak doma :), vydrželi jste až do půlnoci? Já ano.
Takže ještě jednou vám přeji do nového roku jen to nejlepší :)!

Jak jsem psala v minulém článku, že pojedeme do Třeště na betlémy, tak jsme tam jeli a TADY jsou fotky :).

A co jsem tedy dělala dneska? Vždyť se říká, jak na nový rok, tak po celý rok.
Dopoledne jsem šla s taťkou na tenis, celkem to šlo, tak snad budu mít rok úspěšný :D.
V 17:00 jsme šli na náměstí, tam bylo přivítání nového roku + ohňostroj.
A co jste dělali dneska vy?
Já už se připravuji do školy, dnes jsem se podívala na NJ...
Příští článek bude taková moje zkušenost, tak snad se vám to bude líbit.. a co to bude? Nechte se překvapit :D, jdu to napsat teď, takže to bude přednastavené.

Včera ještě sněžilo a dneska? +4 stupně!! Obleva...:/ sníh taje.. achjo, snad ještě nasněží.. jak je to u vás?
U dalšího live článku ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky