Wi-fi funguje :D

Ahoj, jsem moc ráda, že se vám fotky líbily :).
ZMĚNILA JSEM NÁZEV ČLÁNKU, I JSME HO CELÝ POUPRAVILA. Minulý nadpis byl : Zklamala nás Wi-fi a v článku jsem o tom psala.. Prostě nám nešla Wi-fi, takže jsem se omlouvala, že budu méně obíhat, do té doby, než se to spraví.
Připojení samozřejmě nešlo, tak jsem jen tak zkusila vypnout a zapnout krabičku od Wi-fi a ono to naskočilo!! Takže jsem tady zase aktivní v plné parádě, internet funguje, psát články a obíhat budu zas jak dřív :)!

Zítra vysvědčení, já budu mít 4 dvojky (takže vyznamenání). Co budete mít vy? Jestli nechcete psát, samozřejmě nemusíte.
Příští týden asi pojedeme se školou na LYŽÁK :3!! Sice tam nebudeme spát, budeme se vracet domů, ale i tak se těším, snad to vyjde :3.
Mějte se krásně a užijte si jeden prázdninový den + víkend :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky