Kavalety, procházka, koňský den

Ahoj, omlouvám se, že jsem včera nenapsala, ale neměla jsem nějak náladu. Včera jsem byla fotit na jízdárně Karmen s Bleskem jak zkoušejí kavalety :). Dneska jsem fotila zbytek koníků venku, přes noc nasněžilo, ale už to taje :/. Fotky kavalet i procházky v jednom albu TADY.

Dneska jsem měla opravdu koňský den. Ráno jsme jely s pánem, u kterého jsme jezdily (možná si vzpomínáte, skončily jsme tam protože neměl moc času, ale jsme stále v kontaktu a dneska po dlouhé době jsme tam byly). Tohle jsou ty koně TADY FOTKY, starší fotky. Vzali jsme koníky na vodítko, šli jsme na louku a tam jsme pustili 2 koníky a jednoho jsme drželi a střidalo se to, oni blbli a ta atmosféra byla fakt dobrá, ještě držel sníh (odpoledne už slezl), takže to bylo OK.
Odpoledne jsme jely do stáje do které jezdíme. Jela jsem na Sendym (ČT). I jsem cválala. Bylo to dobré :).

Mějte se hezky a vstupte pravou nohou do dalšího týdne!

Komentáře

Oblíbené příspěvky