Halloween :)!

Ahojky :), určitě se divíte, že píši tak pozdě v noci. Tak jsem si včera večer (čtvrtek) řekla, super, napíši článek (už jsem měla vše s Haníkem vyfocené). Jdu se do postele učit slovíčka a samozřejmě usnu :D -.- :D. Vzbudím se v 1:45 a říkám si , že musím napsat ten článek xD, ok, tak píšu, ikdyž docela pozdě, jsem docela vyspaná xD. Takže, začnu už včerajším Halloweenem :))!
Včera večer jsem já a Haník fotily koníky (Annie,Andy,Ren,Harolt) na Halloween ;). Bylo to super. Fotky ZDE ! Teď k fotosoutěži :). Ještě nechávám čas do dneška ( pátek ) , protože mi ještě Naty, Grace a Terka bohužel neposlaly fotky do 1. kola :-(. Takže prosím o včasné zaslání fotek, děkuji. Už dneska :D, přijedou známí :), už se moc těším :). Já si jdu lehnout xD. Mějte se hezky! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky