Dnešek, Vánoce :D, novinky, o fotosoutěži...

Ahojky, docela dlouhej nadpis mno xDDDD. Včera to bylo upe super xD, byla sranda XD, usnula jsem a vzbudila jsem se v půl 2 ráno -.- :D. Tak jsem zas usnula, ráno jsem se vzbudila o půl osmý. Ok, to vás asi nezajímá xD. Ještě tady jsou příbuzní, ale rozhodla jsem se, že vám přeci neochudím o článek, tak píši. Příbuzní jsou super, ale za chvillku budou muset odjet :(. K Vánocům ( jejda, už sem zase táhnu Vánoce -.- :D, sorry ) si přeji Schleich kobylku :33 je božííí. Ano, měla jsem vybraného Breyera, ale když jsem uviděla tuhle Schleich kobylku, prostě wow :33! Tady odkaz :) : http://www.pinkorblue.cz/Hracky/Detske-hracky/Klisna-Achal-Tekkiner-SCHLEICH-13701.html Noo, ale pštttttt :DDDDD.. nevím jestli ji dostanu na Vánoce, nebo k narozkám, vůbec nevím, jestli ji dostanu. Už se těším, až vám budu vyrábět dárky, nic od vás nechci!! dělám to z radosti :* :)!! Už asi víte seznam, komu budu vyrábět dárky. Novinky -> takže dneska odpoledne pojedu na hroby ( jsou dušičky ) rozsvítit svíčky, nevím, jestli potom pojedu ke koním, nevím :/. Večer se budu dívat na StarDance :)), dívám se už od 1. dílu :). Je to super soutěž, já a Haník tancujeme, takže si vždycky z nějakého kola něco odneseme, jak máme tančit ;). Hodně se mi líbí, když někdo nám řekne :,, Tak holky, zatancujte nám." My bysme se podhrabali kilometr do země xD, protože nevíme, na jakou hudbu, jestli nám to bude vycházet atd... , ale když už se roztančíme, tak prostě děláme stejný kroky, pohyby.. takže super :). Ne! Nejsme nějaké velké tanečnice, to ne xD. O fotosoutěži -> Už jenom čekám na fotečku od Naty a od Terky, už mi říkaly, kdy to asi pošlou, takže snad co nejrychleji, ale je to na nich. Nechci hned někoho vyřazovat z fotosoutěže, že neposlal fotku, takže ještě má Naty a Terka čas, ale holky, prosím co nejdřív, asi opravdu nemáte moc času, ale můžete si vybrat fotku starš z nějakého podzimu, kde je listí ;), vůbec nevadí, když je fotka starší :). Dneska jsem myslela, že budu fotit, ale nevím, je tady zatím mlha, tak snad se to vybere a bude krásný den :). Jinak na mojem rajčeti ZDE mám fotk z Halloweenu a z rána :). Ne fotky z dnešního rána. A, to jsem se zase rozepsala xD, snad vám to nevadí?! Včera jsem si udělala u nějaký SR odběr novinek, takže mi budou novinky chodit na e-mail :). Samozřejmě i když u někoho nemám odběr novinek, tak budu komentovat. Zápis SR je do 6. listopadu 2013, takže kdo není zapsaný a chce se zapsat tak se zapište, budu ráda :). Teďka jak mám v SR, tak to jsou ty SRka, které zatím mám, ale jestli chcete a nejste tam zapsaní, samozřejmě vás tam zapíši, budu ráda :). Jaké SRka nechávám: Jeife, Grace, Aša, bobeška, Schleichovka, Haník, Kami B.B , Naty , hanicka.konicek , Lejdyyy , Rosy , Lenuška , D&B . Které SRka se již zapsali : Bebe a Berry..Sweet . Příbuzní už odjeli :(. Příští týden ( pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek ) budeme ve škole psát každý den minimálně 1 písemku :(. Achjo. Včera mi paní učitelka na ČJ ( jak jsem přihlášená do té soutěže, dopsat kapitolu ) řekla, že to co jsem napsala, dala panu zástupci, aby si to přečetl ( já jsem se chtěla zakopat kilometr do země, protože pana zástupce jsme měli před rokem na ČJ :D ) . Ještě něco doplním a je to :) . Budeme psát čtvrtletky :((. Achjo, zase to do nás rejou :(. Hodně mi pomáhá Odběr novinek , aspoň vím, kde je u koho co nového. Asi jste se divili, jak jsem psala ve 2:11 xD, no, jo, já jsem takový trdlo, ale co bych pro vás neudělala :). Já jdu ještě oběhnout ty, které jsem neoběhla. Mějte se hezky ! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky