Nazdar

Čau, tak jsem myslela, že už dneska nenapíšu, ale píšu... Mám se strašně..., jsem nas*aná, ani nevím proč a na koho ://.. Je to strašný se mnou :(, někdy se mám fajn, někdy nálada na ho*no... :( achjo! Ještě před 5 minutama jsem chtěla napsat že pozastavuji, ale nemám na to odvahu! Nikdo by sem nechodil atd.. Takže zatím nepozastavuji, ikdyž se návštěvnost trošku zhorčila, ale kvůli návštěvnosti bych opravdu nepozastavovala, spíš kvůli škole, je toho moc... :/ -.- ! No, zítra asi nic sem nenapíšu, protože v pátek píšem 2 písemky :/. Ale zítra ráno je tady přednastavený článek Challenge , takže snad aspoň to si přečtete a nebudete se muset nudit. Hodně jsem se zapřemýšlela nad těma mejma kre*énskýma komentářema když vám komentuji články, prostě nápíši třeba : "Hezké fotky." a to je vše, docela mě to mrzí chtěla bych psát delší komenty, jenomže já nevím proč nepíši :/, budu se pokoušet, nebojte! No, takže tento článek je pro vás určitě nudný... :/ Sorry, ale fakt nemám moc času ani náladu! Chybí vám tady něco??? Že bych měla něco spravit nebo přidat?? Já fakt nevím :/, myslím, že už vás tyhle novinky a články o ničem u mě nebaví, ale nevím. Snažím se na rajče přidávat fotky, pstá vám trošku zajímavější věci než jak se mám -.- atd... Achjo, jsem strašná!! Furt melu jenom o sobě!! Sorry, omluvte mě, prosím. Moc všem děkuji, že sem chodí a že mají tu trpělivost si číst mé nudné články o ničem.. Děkuju! Dneska jsem těm, kteří měli nový článek okomentovala, tak snad jsou aspoň trošku spokojení. No, jinak nemám co povídat.. :/. Koníci se mají dobře. Tady návštěvnost:

Navstevnost za minuly tyden (11.11. 2013 - 17.11. 2013) je:
Pondeli: 17
Utery: 19
Streda: 23
Ctvrtek: 18
Patek: 25
Sobota: 29
Nedele: 33

Celkem: 164

Mějte se hezky !

Ahoj !


PS: Promiňte za ty sprostý slova, ale jinak se to vyjádřit nedá... Promiňte za nudný článek!

Komentáře

Oblíbené příspěvky