Novinky :)!

Ahoj, takže tady nenapadl sníh :D :/. Dneska jsem fotila Kylie a Bleska - přirozená komunikace :) kvalita nic moc :/. Nefotila jsem venku , protože venku bylo špatný počasí, takže fotky jsou focené doma. Fotky ZDE ! Dostala jsem diplom z Ranche Malawi Island za 3. místo v bleskovce. Děkuji moc!

Přišla mi statistika! Rekord!! Děkuju vám moc!!

Statistiky:
Navstevnost za minuly tyden (4.11. 2013 - 10.11. 2013) je:
Pondeli: 19
Utery: 15
Streda: 25
Ctvrtek: 20
Patek: 32
Sobota: 31
Nedele: 33

Celkem: 175

Opravdu moc děkuju!!! Moc mě to potěšilo!

Škola-> Dneska jsem dostala známku ze čtvrtletky z Češtiny ( NECHCI SE VYCHLUBOVAT !! ) dostala jsem jedničku :), jsem z toho moc ráda :)! Zítra píšeme ve škole z Dějepisu :/, ve středu ze Zeměpisu a z Angličtiny, v pátek píšeme čtvrtletku z Matiky :/.

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky